Lange dag reizen - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu Lange dag reizen - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu

Lange dag reizen

Door: Melissa

05 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Knysna

Vanmorgen ging de wekker om 05.00uur iedereen nog even gedoucht en de laatste spullen ingepakt en om 6.00uur zijn we gaan rijden richting Durban. Precies optijd 9.30uur hebben we de Ford ingeleverd, alles was prima! Toen zijn we naar de luchthaven gelopen. Daar heeft iedereen even wat voor zichzelf gedaan op het toilet, want na zo lange reis moet je nodig... We hebben de koffers ingeleverd en toen ontbeten op het vliegveld. Om 11.55 zijn we de lucht in gegaan met een klein vliegtuigje. Je merkte goed dat het een klein vliegtuigje was, want het schommelde en wiebelde erg. Iedereen vond dat niet fijn en zelfs een beetje eng. Rond kwart over 1 zijn we in Port Elisabeth geland. We hadden onze koffers snel en zijn toen naar de autoverhuurbedrijf gelopen. We hebben nu een Volkswagen busje, ook een mooi busje wederom. Onderweg hebben we nog 'snel' (het is Afrika dus duurde even) een broodje gehaald en zijn toen doorgereden naar Knysna. Rond half 6 waren we bij de lodge met een mooi uitzicht over water. Iedereen heeft mooie grote kamer, een klein beetje kitsch. We worden zo opgehaald door een taxi om een hapje te gaan eten. Nog even overleggen vanavond wat we morgen precies gaan doen, want toen we hier aankwamen regende het. Hopelijk morgen mooi weer!