Verder op reis naar Hermanes - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu Verder op reis naar Hermanes - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu

Verder op reis naar Hermanes

Door: Alice

08 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Hermanus

Vanmorgen in outshoorn de laatste spulletjes gepakt en ontbeten.
Alles in de auto geladen en op weg naar Hermanes gegaan . Eerst heeft Kevin gereden daarna ging Bas weer rijden en ja hoor weer politie controle, maar gelukkig dit keer mochten we doorrijden. Hij heeft het wel iedere keer deze vakantie als hij rijdt is er controle. De route die we hebben afegelgd was erg indrukwekkend en afwisselend. Dan weer hoge bergen en rotsen dan weer vergezichten en dorpjes. Onderweg bij een klein dorpje wat gedronken en gegeten, hier hadden ze een natuurlijke vijver met grote kooikarpers die wij een snee brood mochten voeren, de karpers vonden de sla ook erg lekker. Daarna verder gereden naar Hermanus. In appartement La Fontaine 3 mooie ruime kamers gekregen. Daarna zijn we het dorpje ingegaan en hebben daar winkeltjes bekeken en wat boodschapjes gedaan. 's Avonds bij een vis restaurant lekker gegeten. Verder zoals ons vaste ritueel is weer even een kaartje gelegd.

• 09 Mei 2015 - 10:14

Jeroen:

Hoi Allemaal, leuke berichten over de mooie reis. Al veel gezien en beleefd. Zijn jullie nog op het echte meest zuidelijk punt van zuid Afrika geweest? Even een paar dagen vertoeven in Hermanus en dan op naar de wijnvelden :-), altijd lekker.
    Nog veel plezier. Maartensdijk

• 09 Mei 2015 - 10:15

Jeroen:

Oh ja, als er nog een plekje over is in de koffer hou ik mij aanbevolen voor wat billtong. Grt, Jeroen

• 09 Mei 2015 - 10:18

Jeroen:

Denk er om bij Betty's bay hoe de wind staat, voor je het weet ziet je onder van dé pinguïns. Haha

• 09 Mei 2015 - 18:28

Opa:

Hebben jullie nog walvissen gezien in Hermanus??
    Jullie zijn wel met een super mooie reis bezig, en bas wat heb jij met de politie daar??
    Dat wordt me een gesleep met al die Billtong
    grt. Opa en Oma

• 09 Mei 2015 - 20:57

Lida:

Jeetje lieve mensen wat gaan jullie weer een mooie omgeving zien. Ik zou graag met jullie het Cliff Path willen lopen. Lijkt me waanzinnig mooi! Op de computer reizen we af en toe met jullie mee en horen daar ook de leuke Afrikaanse muziek bij, dus met een beetje fantasie zijn we af en toe bij jullie. Hopelijk beleven jullie het allemaal heel intens. Nog een hele fijne reis verder en geniet van al die mooie dingen he! Liefs Frans en Lida.