Het is mooi geweest! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu Het is mooi geweest! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu

Het is mooi geweest!

Door: Melissa

15 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Gister morgen weer op tijd ons bed uit gegaan. Eerst zijn we richting Stellenbosch gereden, we hebben oom Samie se winkel bekeken. Een winkel met veel oude zooi. Daarna zijn we richting Franschoek gegaan even tussen de wijn velden door gereden. We toen langs het oude huis gereden van familie de Jong in Somerset West en toen de Mall in gegaan en daar wat gegeten. Eind van de middag hebben we de koffers vast in gepakt en wat voor jezelf gedaan. Kevin en Melissa zijn samen nog even op pad gegaan. Ze hebben 2 zuid Afrikaanse cd's gekocht. Jasper was gister avond niet zo lekker, dus hij ging niet mee uit eten. De rest is wel uit eten gegaan, bij hetzelfde restaurant als de vorige avond.

Vanmorgen hebben we een uurtje langer geslapen. Iedereen weer even een douche genomen en toen gaan ontbijten. Na het ontbijt de laatste spullen in de koffers gedaan. We hadden nog even tijd over voor een potje 31e. Rond 11uur zijn we eerst naar de Harley winkel gereden, papa wilde daar nog even kijken. Toen zijn we naar een hoog punt gereden om nog een laatste blik op geheel kaapstad te doen. Daarna zijn we naar Somerset Mall gereden, middag gegeten. Nu op naar vliegveld kaapstad, voor de terugreis richting Amsterdam. We vliegen weer via Dubai, daar hebben we een tussenstop van 2uur. Morgen eind van de middag zijn we weer thuis!

• 15 Mei 2015 - 16:01

Monique:

Jammer dat het weer over is voor jullie maar jullie hebben super veel leuke dingen gezien en gedaan. Goede terugreis. Groetjes familie de Zeeuw Maartensdijk