The misty tafel berg - Reisverslag uit Camps Bay, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu The misty tafel berg - Reisverslag uit Camps Bay, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu

The misty tafel berg

Door: Kevin

13 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Camps Bay

Vanmorgen weer gezellig met z'n allen ontbeten en op naar 2 Oceans.
Een museum waar je veel vissen kunt zien die je in de 2 oceanen rond Zuid-Afrika kunt vinden.
Hierna zijn we nog even een rondje wezen wandelen over Victoria en Alfred waterfront met zijn vele kraampjes.
Na een lekker bakje koffie op naar het centrum van het drukke Kaapstad.
Hier hebben we een bezoek gedaan aan de Cracftmarkt waar we goed zijn geslaagd in het kopen van Afrikaanse kunst zoals ze dat noemen.
Nadat we de weg hadden gevonden naar de auto zijn we naar the misty mountens euhhh de tafel berg gegaan.
Helaas was het hier zo mistig dat er niets te zien viel, puls daarbij was het echt ontzettend koud.
Dit was dus helaas een kort bezoek aan de tafel berg.
Na een heisse choco mit sahne zijn we met de skilift terug naar beneden gegaan want we waren de ski's vergeten.
Maarja jammer mooi excuus om nog een keer terug gegaan.
Verder deze hele vakantie top weer gehad.
Na een middag tukje voor sommige en een bezoekje aan de supermarkt zijn we maar voor de verandering uit eten geweest.
Nu nog maar een potje 31en en lekker naar bed toe.
Ons klaar maken voor de laatste volle dag Afrika.

• 13 Mei 2015 - 23:47

Lida:

Nou mensen, dat was weer veel de afgelopen dagen. Je kan niet zeggen dat jullie niets mee gemaakt hebben........indrukwekkend allemaal hoor, en mistig....jammer.
    Geniet nog even van jullie laatste momenten in Zuid Afrika en dikke kus van ons allemaalXXX

• 14 Mei 2015 - 09:41

Cindy:

topfoto die in de mist

• 14 Mei 2015 - 10:46

Ingrid En Kees:

Lieve mensen, een hele goede terugreis! Jullie nemen een hele mooie en indrukwekkende reis mee in jullie rugzak om nooit meer te vergeten. Bijna niet voor te stellen lijkt mij.