Goede hoop - Reisverslag uit Camps Bay, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu Goede hoop - Reisverslag uit Camps Bay, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu

Goede hoop

Door: Jasper

11 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Camps Bay

Vanmorgen wakker geworden in een mooi versierde woonkamer met ballonnen en een slinger, ik ben vandaag 27 geworden. Vandaag naar kaap de goede hoop geweest. Prachtige plek, veel wind, maar een mooie historie. Helaas wel veel chinezen die overal voor gaan staan en voor dringen, maar dit mocht de pret niet bederven. Onderweg over veel mooie wegen gereden. Onder andere Chapmans Peak. Tussen de zee en bergen gereden, prachtige huizen gezien en mooie stranden tegen gekomen. Voor de tweede keer terug geweest naar onze oude woonplaats. Melissa heeft binnen mogen kijken in haar oude school, vond ze erg leuk om iets uit het verleden terug te zien. Op de terugweg besloten om voor het eerst in 2 en een halve week maar eens niet uiteten te gaan, dat was ook wel is een keer lekker! Vanavond voor de verandering maar een potje 31en!

*de WiFi in het appartement is helaas spoorloos of traag, dus zodra we ergens WiFi tegen komen zullen we jullie proberen op de hoogte ge houden