Dagje Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu Dagje Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu

Dagje Knysna

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg

06 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Knysna

Beste Allen,

Vandaag zitten we de hele dag in Knysna, wat hebben we vandaag gedaan. Eerst een lekker ontbijtje met een eitje op geroosterd brood en spek(net als elke ochtend tot nu toe) vervolgens naar een opvang park voor katachtige wilde dieren gegaan. Onderweg ben ik(bas) aangehouden door "the police" hier. moest ik mijn rijbewijs tonen, elke dag bij me rijbewijs mee, maar precies nu in de lodge laten liggen. Geen probleem verder alleen ik mocht niet meer verder rijden (ik kreeg een waarschuwing volgende keer moet ik hem kunnen tonen). In het park hebben we cheeta's, jonge leeuwen, luipaard, en een paar wilde poesjes gezien :). We mochten in het hok van de leeuwen en cheeta's staan, best wel gaaf om te doen. Vond het wel eng. Na een uur gingen we terug, onderweg nog ff kfc gegeten (altijd lekker) en daarna het dorp in ff alles bekijken en nog wat mooie oldtimers gezien. 'S avonds bij Spur wezen eten en terwijl we zaten te eten viel in het dorp de hele stroomvoorziening uit, dit is voor de tweede keer dat we het meemaakten, ook al eerder meegemaakt in Spioenkop. Dit doen ze omdat er meer vraag is dan aanbod en dan gaat 1 keer in de zoveel tijd de stroom uit per gebied (heeft ook wel iets leuks en spannends, alles echt pikke donker om je heen). Na het eten lekker na de Lodge en slapen.

  • 14 Mei 2015 - 10:39

    Gerrit Koelewijn :

    Hey Bas, Over die cheeta's zou ik me niet zo'n zorgen gemaakt hebben, maar voor die leeuwen wel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 06 April 2015
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 5991

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 16 Mei 2015

Rondreis Zuid-Afrika

Landen bezocht: