Pfff dat is vroeg - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu Pfff dat is vroeg - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu

Pfff dat is vroeg

Door: Kevin

29 April 2015 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vanochtend werd er om 05:30 op de deur geklopt. Pffff dat is vroeg maar wel geweldig om tegelijk met de dieren op te staan en dat hebben we gemerkt.
Na een heerlijke kop koffie met een koekje gingen we weer in de Toyota Landcruser op weg naar weer een dagje in de wildernis op groot krugerpark.
Het is echt super om de zon op te zien komen onder het mooie glooiende landschap van Zuid-Afrika en zo langzaam maar zeker verschillende dieren tegen te komen die ook ontwaken.
Vandaag was het voornamelijk de beurt aan de olifanten en de giraffen en natuurlijk de bokkies zoals ze die hier noemen.
Bokkies zijn antilopen alleen ze noemen ze hier bokkies of Mac Donalds. (On Every corner of the street meat for all :p)
We hebben een hele tijd stil gestaan bij een kudde olifanten hier hebben we geweldige foto's van kunnen schieten.
Na de ochtend safari van 3 1/2 uur werden we ontvangen met een geweldig ontbijt en hebben de 3 musketiers gezwommen en de dames genoten van een heerlijke massage.
Na een heerlijke maaltijd salade gingen we weer op pad en vonden we een groep leeuwen die net hun maaltijd hadden genuttigd.
Dit hadden we in de ochtend ook gezien alleen toen waren de leeuwen al weg.
Bij aankomst in het donker werd er weer een goede maaltijd neergezet.
Nu is het tijd om te gaan slapen voor de laatste ochtend safari van 2 uur dit keer.
Hierna vertrekken we naar Swaziland.

• 29 April 2015 - 22:27

Frans Kenter:

Wat mooi al die natuur en al die dieren van dicht bij.
    Wel heel spannend .
    En dit is nog maar de eerste week ik ben benieuwd wat er nog meer op jullie pad komt.
    Echt een groot avontuur.
    Veel plezier en geniet er goed van.

Groetjes Frans. Lida en bo en Rudy