Wauw!! - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu Wauw!! - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu

Wauw!!

Door: Jasper

28 April 2015 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vandaag een reis begonnen naar het echte Afrika, de safari! een 4 uur durende reis met een hoop mooie vergezichten. Onderweg gestopt bij Gods window en het uitzicht was dan ook echt onbeschrijfelijk mooi. Naast het mooie uitzicht ook nog aapjes gezien. Na de aankomst bij de prachtige lodge eerst heerlijk, maar snel, gegeten en daarna op safari. Wauw!! Eerst een witte neushoorn gezien. Was niet makkelijk om hem te spotten, links, rechts, dwars door de bushbush gereden, maar toen gezien. Wat een imposante verschijning! Groter als de 10 persoons jeep waar we in gereden hebben. Daarna buffels gezien die rustig aan het grazen waren. Toen een groep leeuwen die in de warmte aan het luieren waren en aan het spelen. Was wel een hele opgave om ze te zoeken, waren diep in de bosjes verstopt en moesten min of meer ons eigen pad creëeren om er te komen. Nadat we de leeuwen gezien hadden reden we naar een plek voor een pauze. Opeens stonden we oog in oog met, in mijn ogen het Afrikaanse dier, de olifant! Een kleine kudde van 5 olifanten, maar wat zijn die beesten groot! Kevin stond zelfs oog in oog met een olifant die even liet zien hoe groot zij was, en of Kevin bang was! Daarna genoten van een heerlijk biertje bij zonsondergang. Nadat we waren aangekomen bij de lodge heerlijk gegeten en genoten van de mooie ervaring van vandaag. Morgen ochtend half 6 op om op safari te mogen, kan niet wachten!

• 28 April 2015 - 22:22

Miranda:

Wat leuk!! Ben benieuwd naar de foto's :)

• 28 April 2015 - 22:26

Daan:

Een spannende dag met veel beestjes ☺️ Leuk! Veel plezier morgen allemaal

• 28 April 2015 - 22:38

Lida:

Jeetje jongens, dit begint er echt op te lijken. Wat een mooie ervaringen, en Kevin bang.....ik dacht dat hij nergens bang voor was......maar mooi hoor oog in oog met deze prachtige dieren. Hopelijk maken jullie nog meer van deze bijzondere momenten mee. Veel plezier en dikke kus.X

• 28 April 2015 - 23:34

Gerrit:

Vandaag lijkt het echt te zijn begonnen. Ik begin wel een beetje jaloers te worden ;)
    Geniet er van. Het is weer voorbij voordat je het in de gaten hebt.
    Een hele mooie voortzetting van de reis gewenst.

• 29 April 2015 - 09:21

Monique:

Ontzettend gaaf hoor.
    Leuk zo om te lezen wat jullie allemaal doen. Grt Maartensdijk

• 29 April 2015 - 09:27

Cindy:

Ja!! dit is een mooi verhaal, leuk man!! Super gaaf en goed genieten daar!!

• 29 April 2015 - 13:40

Patrick:

Zozo, jullie vermaken je dus prima..

Dus nu al 4 Vd Big 5 gespot, goed bezig zeg ik...

Nu alleen nog een luipaard en het is compleet..

Mooie verhalen jongens, leuk om zo mee te krijgen..
    ENJOY !!!

• 12 Mei 2015 - 22:50

Opa:

Hoi Jasper,
    Als ik de twee laatste verslagen van jou lees, komt daar voor ons ook veel bekends in voor, leuk hoor, het water loopt me uit de mond.
    Jullie gaan toch ook naar het Robbeneiland?!
    Het schiet nu zeker op voor jullie.

groet Opa en Oma