De reis naar Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu De reis naar Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van de Zeeuw - WaarBenJij.nu

De reis naar Johannesburg

25 April 2015 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Vrijdag rond half 5 zijn we vertrokken naar Schiphol, om 21.40 zijn we weggevlogen richting Dubai. Over Dubai vliegveld hoor je mooie verhalen, wij vonden het wel mee vallen. Na een tussenstop op Dubai zijn we doorgevlogen naar Johannesburg. Niet iedereen kon even goed slapen in het vliegtuig, maar we hebben ons goed vermaakt. Toen we aankwamen in Johannesburg even door de douane en toen stonden al 2 mannen van het hotel te wachten op ons met een bordje Party de Zeeuw. In een mooie BMW en een Mercedes busje zijn we naar het hotel gebracht, african rock hotel. Het is een mooi hotel, net het busje is ontvangst mogen nemen en nu gaan we met z'n alle genieten van het eerste maaltijd in Zuid-Afrika.

• 25 April 2015 - 21:34

Esther Otten:

fijn dat de reis goed gegaan is! Nu vooral lekker genieten met z'n allen!

• 25 April 2015 - 22:32

Lida:

Goed om jullie vrolijke gezichten te zien, en dat slapen ziet er ook leuk uit........
    Fijn dat jullie op de bestemming zijn. Geniet ervan en jullie zullen straks vast heeeeeerlijk slapen, niet op je knieën maar gewoon zoals het hoort......alvast welterusten voor zo en morgen gezond weerop!

• 26 April 2015 - 11:51

Opa En Oma:

Fijn dat de reis voorspoedig verloopt
    Mooie foto,s in het vliegtuig en van het hotel
    wat zat er in het flesje Kevin??
    Goede reis verd en Hennig an

• 28 April 2015 - 23:39

Gerrit:

Enne...... Bas, jij neemt toch wel wat biltong mee terug, he? ;) ;)